happymomdayss gamze0912 pıhtılaşman cıkmış az bişey aptt lupus değerin daha cıkmamış benimde 49 cıkmıştı lupus çok minik doktor zaten havadan nem kapan bi değer demişri ama aptt falan onlar normal değerlerdeydi bende hamileyim gidince sorcam yinede
gamze0912 Merhaba 8 gebelik kaybım var 4üne kesn olmamakla beraber dış gebelk dediler diğerlerine kimyasal denildi onları gebelikten saymıyolarmş tüp bebek denedm 1 kez tutmadı dün doktora gittm bazı tahliller istedi bunlar anormal çıkmş nedir bilgisi olan var mı acaba sağlıksız gebeliklerimle bir alakası olablir mi
gamze0912 happymomdayss int araştıdğım kadryla kelebelk hastalğı diyolar kırmızı döküntüm fln yok benm sizn doğal gebelik mi
gizemelisa Antifosfolid sendromu için 12 hafta sonra tekrar aynı testleri yaptırıp pozitif çıkarsa kesin var diyorlar , hangi doktora yaptırdınız ? Test laboratuvarı iyi mi ? Bunlarda etken ama 8 kayıp çok fazla muhtemelen iğneye başlayacaktır.
happymomdayss gamze0912 lupusun farklı çeşitleri var canım kelebek hastalaguından tut organ tutulumuna kadar pıhtılaşmada lupustan kaynaklı oluyor evet dogal yolla
gamze0912 happymomdayss bakalm çkmayan sonuçlar var 15 gn snra göstereceğim doktora ne diyecek bakalm
happymomdayss gamze0912 bende gidince sorucam canım normalde dogrulanması için 12 hafta sonra yapılan test bakalım bi sorum teşkil ediyormu
gamze0912 gizemelisa peki neden olur ya da sınuçları nedir bu durumun gebeliklermin ilerlememesi bundan olablr mi acaba
gamze0912 gizemelisa bazen inş sebep budur en azından tanı almş olurm tedavi olurum diyorm napm bi umut
gizemelisa gamze0912 iyi bir romatoloji ve ya hematoloji doktoruna gidin mutlaka, eğer böyle bir tanı alırsanız iğne ile tedavisi çok kolay
gamze0912 gizemelisa ama ben ikinci ve üçüncü gebeliğinmde hatırlıyorum ki pıhtılaşma ihtimaline karşı aspirin ve ok sapar kullandım buna rağmen gebelik ilerlemedi
gizemelisa gamze0912 anladım inşallah kolaylıkla sorunu bulabilecek bir doktora denk gelirsiniz. Eşiniz test verdi mi ?
gamze0912 gizemelisa evet hiçbir sorun yok ben iki kere HsG de çektirdim rahimde de bir sorun yok histeroskopi yaptrcağm