5 aylık hamileyim devlet te doğum yapacağım gibi görünüyor.
Devlette sezaryen olunca kaç gün yatırılıyor?
Kaç kişi refakatçi alıyorlar?
Tek oda mi çiftli odalara mi veriyorlar?
Doğum zamanı ve doğum süreci ilgileri nasıldı
Yakın zamanda doğum yapan hangi doktor dan memnun kaldınız ?
Şimdiden teşekkür ederim cevaplar için 😊