Kızlar 2 gün geciktim yarın 3 olacak ama test yapmaktan çok korkuyorum ya negatif çıkarsa diye. Daha önce 1 kere böyle gecikmem olmustu 5 gün sonra regl olmuştum. Yine öyle olur diye korkuyorum. Regl olucakmısım gibi ağrılarım hala var ne zaman test yapmalıyım