gamzezu5 kuzum benim de ultrasonsa ense kalınlığı normal seviye geldi, kanda yaş riskim çıktı. Yaşım 34. Fetal dna yaptıracaktım ama kan sulandırıcı kullanıyorum onu bırakmam gerekiyordu kan veresiye kadar riske atıp bırakamadım,yaptırmadım o yüzden fetal dna.
Hep araştırdıgıma göre 30 yaş üstü zaten yaş riski geliyor, sen hiç canını sıkma hayırlısıyla güzel gelecek sonuçların. Arkadaşımın ense kalınlığı yüksek çıkmıştı yaş riski de vardı,fetal dna tertemiz geldi