iremiko_ Transferden sonra prednol coraspirin oksapar duphaston ve folbiol başlatıldı ilk günden beri mide yanması yaşıyorum mahvetti beni prednol mü yapıyor coraspirin mi bilemedim. Ama aile de coraspirine karşı mide hassasiyeti olduğunu duydum doktora söylesem değiştirir mi coraspirin yanına geçen geçebilcek bişey var mı yoksa prednol mü bunu yapan bilgisi olan var mı?
anneliksevgisi iremiko_ merhaba, ben de hamileliği öğrendiğimden beri prednol kullanıyorum, midem zaten gastritli hassas, aMA doktor mide koruyucu önermiyor, ilaç midemi çok kötü yaptı, hala kullanıyormusunuz?
annekiz6141 iremiko_ bende kullanıyorum coraspirin ama ben hamileyim. Mide yanması degilde yuttugum an çıkarma hissi oluşuyor bende kusuyorum ya da çok fazla oguruyorum annem diyor minicik ilaç ama öyle olmuyor cidden beni mahvediyor 🤦♀️
iremiko_ Kaderyusuf yok ben hep mide yanması yaşıyordum ebe kullanabilirsin yanma olunca dedi ama hap ismi vermediği için içim hiç rahat etmedi gaviscon ve talcid kullanıyorum ama onlarda kesmiyor mide koruyu içsem işe yarar ama korkuyorum
iremiko_ cakmak81 şişkinlik de var onu prednol yapıyor diye düşünüyorum ama yanmayı coraspirin gibi düşünüyorum çünkü anne babamda da coraspirine karşı böyle sıkıntı olmuş ben de coraspirine bağladım ama yerine değişim verilebilcek ilaç var mıdır acaba merak ediyorum
Kaderyusuf iremiko_ gebeyseniz doktor tavsiye etmeden olmaz başında kullanımında sıkıntı oluyor bazı ilaçlar yarın olursa doktora bi yazın sorun.