Bebeğim 3 aylık zaten 1-2 aydır ittire ittire emziriyordum bu ay sınırda kilo almış. Küçük doğdu zaten 5 kilo bile değil şu an. Herneyse artık meme reddi yapmaya başladı memeye geldiği an ağlıyor asla almıyor en fazla 3-5dk alıyor. Bu sebeble biberonla beslemeye karar verdim. Yarın eller serbest pompa alacağım. Sizce mochi mi acura mı bababeo mu kızlar?