cakmak81 Kızlar hamileyim ve diofol kullanıyorum hamile kalmadan öncede folbiol kullanmıştım kullanan varmı aranızda?
Bebissever Folbiol herkese yazmıyolar aslında arkadasm epilepsi hastasıydı ona yazmıstı doktor cunku onun kullandığı ilaçlar folik asit etkisini azaltıyomus onu dengelesin diye folbiol içiyodu