Momyacademic Arkadaşlar merhabalar, doğum paketi almayı düşünmüyorum ama doğumu özelde yapmayı düşünüyorum. Doğum için 50 bin demişlerdi, paket 110 bindi. Doğumum martta olacak. Şimdiden sadece doğum için anlaşma yapabiliyor muyum? Sizce paket mi almalıyım?