Kızlar Allah nasip ederse pazartesi sezaryen doğum yapacağım
3 yaşında ki oğlum grip oldu elimden geldiği kadar uzak duruyorum ama onu da bir an önce toparlamam gerekiyor hem kendim için hem bebek için hemde ben hastanedeyken aklım onda kalır bir an önce iyi olsun istiyorum 😔 ne önerirsiniz ?
Tarhana çorbası yPtım içirdim ıhlamur yaptım öyle meyve limon falan kattım tarçın karanfil vs