Kürtajdan sonra bende aynı durumdayım, kürtaj sonrası ilk reglde kontrole gittiğimde yumurtlama olmuş demişti doktor ama göğüs ağrısı yaşamamıştım, bu ay da gebelik planlıyoruz ve önceki gibi belirtiler arıyorum ama göğüs şişliği ağrısı vs yok umutsuzluğa kapılmıştım tam bu başlığı gördüm. Normalde her regl öncesi göğüs ağrısı ve dolgunluk olurdu mutlaka, gebelik belirtisi olarak da yaşamıştım