0Berfin0 deletedmom43191 ben nasıl olur da erkek almazlar demedim ki zaten sadece bana saçma gelen şeyler var herkes yarı çıplak denmesi gibi yada eşin içeriye alınmayıp İss den odaya erkek tamircilerin elini kolunu sallayarak girebilmesi gibi ayrıca erkek güvenlik de gelmişti benim odama. Katı kurallar sadece babaya işliyor ve bana bu saçma geliyor
deletedmom43191 0Berfin0 evet yari ciplak mesela kadin kisa elbise pijama giyebiliyo yeni dogum yaptiysa ustu ciplak oluyo yani illaki ciplaklik oluyo
ESLEM16 deletedmom43191 göğsü acik oluyor genelde emzirdikleri icin ama hanımefendi anlamamakta israr ediyor bosverin en iyisi.
Loveis ESLEM16 herkes değil ama böyle 5 kişi olsa bile istisna sayılmaz. Demek ki olabiliyormuş oluyor, istediklerine o şans veriliyor malesef. Ben kendi emeklerimle eşimi yanımda tutmaya calisicam 😂 yoksa kaynanamla başbaşa 2 gece 🙄
deletedmom43191 ESLEM16 gogus bosver bacaklari olanda oluyo mesela ben ilk dogumda hemen giydirmediler beni sebebini bilmiyorum ustumdeki dogum onlugu acikti baya baya yani o sekilde birisi beni gorsun istemezdim
mutlumoomm Melihakrds ben özelde takipliyim ama yakınlarımdan olanlar hep kadın refakatçiydi eşleri de refakatçi saatinde alıyorlardı odalara iki kişilik odalar olduğu için eşleri kabul etmiyorlardı çok fazla da tutmuyorlardı
ESLEM16 deletedmom43191 Benimde öyleydi 5 6 saat sezeryan sonrası çıplaktım üzerime çarşaf örttü annem
Fatma_furkan1996 tahamommy herkesin doğumu farklı oluyor işte bende normal doğum yaptım ama 10 günde anca ayaklandım çünkü benim çok kanamam vardı tampon kalmıştı bir gece boyunca ama benim de şahsi fikrim her kadın tabiki de eşi olsun ister yanın da ama doğum bu sonuçta durum da vaziyette belli ben başkq bir erkeğin aynı odada olmasını istemem kesinlikle
ESLEM16 Fatma_furkan1996 ille de kocam yanımda olsun diyenlerde paraya kıyıp özelde dogum yapicak. Bende öyle düşünüyorum.
deletedmom43191 ESLEM16 evet ben dogum yaptigimda yanimdaki sezaryenliydi ordan biliyorum 4 saat falan ciplak duruyosun benim yanimdaki ciplak ve acisi vardi diye kalkamamisti ben giydirmistim bebegini 😊
Fatma_furkan1996 ESLEM16 herkes yanında eşi olsun ister ama işte maalesef bizler kadın olarak hemcinslerimizi düşünmek zorundayız ben çarşaflı biri olarak böyle birşey olmasını istemem şahsen
deletedmom43191 ESLEM16 aslinda yazik falan degil baya yalan dolan hikaye anlatti kendini acindirmaya calisti baya karisik o kadinin olayi
deletedmom43191 ESLEM16 fazla saf olmak kötü bende öyle safım herkese kanıyorum inaniyorum sonradan zarara ugruyorum kimle kimler kandirmaya calisti da kandirilmadim neyseki