Meral_56 evet doğru diyorsun Alya çok var kulağa alıştığımız için hoş gelıyor belki biz eşimle Maysa taraftarıyız ama insanlar farklı tepki verebılıyor o canımı sıkıyor bazen, geçenlerde eşim annesine söylemiş anne ıkı isim arasında kaldık bir tanesi Maysa ve diğer düşündüğümüz ismi söylemiş ama o isme pekte ısınamadık kayınvalıdemde ikisini de ilk defa duydum siz bi Alyayı düşünün demiş ikisinden birini beğenip söylese şaşırırım zaten 😅eşimin aklını karıştırmış biraz bilemiyorum bende kararsızım 😔 insanlar Alya deyınce aaaa evet güzel diyor ama Maysa bılındık bir isim olmadığından garipsiyolarda