seydademir61 Kızlar 11 haftaya girdik nefes alamıyorum grip oldum bu donemde evde hava alan olurmu ki ya cok kotuyum
Baklavaseverim seydademir61 Geçmiş olsun doktora gittin mi senin için en doğrusunu doktorun bilir her hamilelik farklıdır
Seymabyrm seydademir61 hamileliğin başında bende olmuştum kuşburnu çayı içmemi söylemişti doktorum çok iyi geldi gribime çabuk atlatmıştım
Ahsen21 seydademir61 iki gündür çekiyorum doktorada gitmedim bende post açmıştım bu konu hakkında sanırım salgın var dikkat etmek gerek çok geçmiş olsun 🌸
daisymom_99 Seymabyrm merhaba nasıl yapıyorsunuz acaba kuşburnu çayını tarif edermisiniz hazır kuşburnu değilde doğal olanından var nasıl yapıldıgını bilmiyorum tarfi edermisiniz ben de grip oldum 🤧
Seymabyrm daisymom_99 bende de doğalı vardı en iyisiii o zaten, su kaynattım kaynattıktan sonra icine atıp 7-8 dk demlemeye bıraktım. Cünkü kaynatınca ölüyor demleme usulu en iyisi bence😊 umarım şifa olur💕
Ahsen21 Seymabyrm doğal kuşburnunun içi temizlenmeli ben kaynatiyorum içini temizliyorum ama başka türlü temiz değil sanki yaa 😁
nurandogannn Bende grip oldum olcam gibi kızlar korona tekrar görülmeye başlamış dikkat edelim kendimize
daisymom_99 nurandogannn çok geçmiş olsun resmen corona zaten tat koku yok ve aşırı halsizim titreme geliyor