ebruu060619
Merhaba 👋
Şu an 33 haftalık hamileyim ve SSVD adayıyım. Doktorum Dr. Betül Nalbantı Atakent Cihan Hastanesinden öneriyorum. Kendisi SSVDyi destekleyen, çok güler yüzlü ve samimi bir Doktor. Sürecimle ilgili her aşamada rahatlıkla iletişim kurabiliyor ve çok destekleyici bir yaklaşım sergiliyor. Kesinlikle tavsiye ederim!