kbraa2727 kızlar 33 haftalık hamileyim bugüne kadar hiç ödem olmadım ama bacağıma baktım bacaklarım şişmiş gibii Bacakta şişer mi yoksa sadece el ayaklar mı şişiyor ödemden ona göre korkcam😅😅 (Anksiyeteli olmak zor😅)
melsaanne kbraa2727 valla heryer şişiyor🤣 bende özellikle doğuma birkaç hafta kala olmuştu ayaklarım ellerim bacaklarım yüzüm vs vs
melsaanne kbraa2727 hiç evhama gerek yok çok normal🤣 biraz fazla otursan şişiyorsun biraz fazla ayakta kalsan yine şişiyorsun🤣
kbraa2727 melsaanne Peki bişey sorucamm gebelik zehirlenmesi olmuyordur dimi böyle ödem de belirtiler arasında var ya tek başına bişey ifade etmiyordur dimi
melsaanne kbraa2727 sanmıyorum ama yinede doktora danışmakta fayda var tabi.. haftalar ilerledikçe maalesef ödem oluyor başlarda deseydiniz belki zehirlenmeden olabilir derdim ama dediğim gibi zannetmiyorum
birbebekbirkusannesi Peki ödem hamilelikte geçiyor mu tuza vs dikkat edince ? Yada hamilelik sonrası ne kadar zaman sonra geçti sizde
nurandogannn Bende ilk gebeliğimde ödem hiç olmamıştı doğumdan sonra oldu 15 güne geçmişti herkesin bünyesi farklı yine de doktorunuza danışın içiniz rahat etsin sağlıkla kucağımıza alalım ☺️