Havvam sana katiliyorum dogum hikayesi gibi kayip hikayesi yaziyolar.. ben zor bi hamilelik geciriyorum ve piskolojim bozuluyo okuyorum diyorum acaba kalbi durmusmudur acaba acaba diye kendimi yiyorum .. yani bana anlamsiz geliyo yazmalari.. tmm belki kurtajdan sonra ne zaman hamile kalirim diye soranlar vs oluyo ona asla sözüm yok.. yine kizicak olanlar cikiczktir simdi:) okuma diye:) ztn mumkun oldugunca kaciyoruz ama malum
Herkes basligina bebegimi kaybettim yazmiyo..