erkekannesi__ 2 gündür çok az ve hafif hareket ediyo 2-3 gündür ev dışındaydım ve genelde arabada otururarak geçirdim yolculuk yapmak zorundaydık .ve çok düzenli beslenemedim saatler filan çok ara vermek durumunda kaldım. Etkilendm çok bi sorun varmıdır sizce
Plansizgebe erkekannesi__ bu haftalarda doğru düzgün hissedemezsiniz zaten 25 den sonra falan düzenli hissedersiniz iyice ağırlığı artınca
erkekannesi__ egeansea ben 10 gündür çok rahat ve sürekli hissediyodm hatta bu hafta göbeğim açıkken karnımdan görünmeye başlamıştı bile çok net . O yüzden 10 gündür hissettiğim sıklığı ve çokluğu görünce bu 2-3 gün rahatız etti beni . Ama normal diyorsanız içim rahat etcek 🥹
egeansea erkekannesi__ ilk hissettim yaklasik 2 hafta kesintisiz hissettim sonra bi gun hissettim iki gun olmadi gene oyle. Doktor duzensizdir ilk haftalarda dedi. 26-28’den sonra saymaya basliyoruz hareketleri suan duzensiz olabilir. Kilo aldikca guclu vuruyor. Bizimki ulfrasonda oynuyordu ama heryerden ayni his gelmiyor arkasini donunce hic hissetmiyordum
erkekannesi__ egeansea hmm o zaman düzensiz diye böyle tamamdır çok içimi rahatlattınz çok teşekkür ederiiim ☺️☺️