busrauzuntasyildiz Meryem ana otu ne zaman suya koyulmalı ? Suyun geldiği zaman 1 bardak Meryem ana otunun içindeki sudan içilmesi gerekiyormuş. Nasıl yapmalıyım?
Nessozz busrauzuntasyildiz ben hastaneye yatışım yapıldığında koydum suya eşim okunması gereken duaları okudu doğum bitince de sudan çıkardık. Ben suyundan filan içmedim.
Nessozz ssnur bence yaradı inanma meselesi tabi 😃 2 cm açıklıkla 9.30 da yatışım yapıldı 16.30 da dıoğum yaptım. ilk doğumumdu. Bu seferde yapıcam inşallah. Dua sonuçta zararı yok.
Kubrafrd Bende doguma girerken ailem sagolsun 3 kişi birden kafasına göre koymus 5 saat 45 dk da dogurdum benimde ilk dogumumdu