sonbahar_2322 Merhaba, ilk gebeliğimde aynı şekilde 39+4te lavaboya gittikçe hissettim. Afedersiniz idrarı yapıp taharetten sonra kalkınca sanki tekrar akuntı idrar geliyormuş gibiydi. Ertesi gün kontrolde söyledim doktora, ultrasonda görüldü suyumun azaldığı ve çatı muayenesi yaptılar oradada hem açıklık hem sızıntıyı gördüler ve yatış verip doğumu başlattılar. Umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🤲