Hanımlar benim dişim kırılmıştı, doktora gidemeden hamile olduğumu öğrendim. 15. haftaya giricem yarın, ama o kırık olan yer şişmeye başladı, kök var ama diş yok. Diş doktoruna gitmeli miyim, böyle bir durum yaşayanlar var mı? Siz neler yaptınız diş ağrılarınızda?