dml33 tugcesakir33 gittim erkn gittik ama kuveti zor buldm 😊😊pek bisey kalmamisti sn gittin mi alisverise
tugcesakir33 dml33 gitmedim bugün hastayım tansiyon um yüksek bende BİM’den bir tane hastane çıkışı aldım yeri çok yumuşaktı birde battaniye ince olandan kız icin olan lar daha tatlıydı 😍yarın gidecem civile
dml33 tugcesakir33 battaniyr bnde aldim guzeldi 😊ayni hastane çıkışından bnde var internetten baska siparis vermistm bana onu gondermisler esimde iade etme uğraşma dedi duruyodu bimede aynisi gelmis 😊😊tansiyon icin aspirin disinda ilac vermediler mi cnm
dml33 tugcesakir33 bnde iyim cnm arada ağrılarım oluyo ama dinlenince rahatim simdide besik geldi onun kurulmasıni bekliyorm 😊sn naptn bittimi hazirliklar
dml33 tugcesakir33 cilekten aldim cnm kiyafetlerde bitti cok sukur yikanmasi kaldi bide bana alincaklar kaldi 😊
dml33 tugcesakir33 yok simdi oda yapmicagim icin bebek karyolasi diye geciyo yatagi kademeli aldim cnm bidaki sene oda yapicm ins
tugcesakir33 dml33 bende oda yapmıcam kızların var bebek yanım da yatar sonra ayırırım diye düşündüm bende
dml33 tugcesakir33 baya buyuk zaten aldigim yatakta 70×140 5 yasa kadar kullanıliyoms biraz yatar allah kismet ederse ikinciyi buna yatiririm buna yatak alirim 😊cok guzel takimlae vardi cilekte hepsinde gozun kaldi
tugcesakir33 dml33 ben daha bakmadım beşik ya anne yanı yada tahterevalli istiyorum çileğe de bakarım😊
dml33 tugcesakir33 yani evde olcum cihazin varsa sn bile bakarsn ona 😊kilo alimini naptin cok zor ya kilo almamak 😄