Kızlar merhaba 🌸
Doğumuma az kaldı, şu an 37. haftadayım ama hâlâ kızımın ismine karar veremedik.
Aklımızda birkaç isim var ama seçim yapmakta zorlanıyoruz. Sizlerin fikrini almak istedim, belki yardımcı olursunuz 💕
Düşündüğümüz isimler:
✨ Zeynep
✨ Hafsa
✨ Hüma
Siz hangisini daha çok beğeniyorsunuz? 🥰