eacr6066 Kizlar merhaba temmuz ayında 26sinda adet gördüm geçen ay da 17sinde gördüm 11 gün erken geldi bu ay da gelmek bilmiyorum bugün kahverengi leke geldi daha ne gelen var ne giden canım skiliyor bu durumu yaşayan varmiii