Kızlar bugün 39+0 olduk. Doktorum normal de dün doğuma alacaktı fakat nedendir bilmiyorum erteledi doğumu yoğunluğundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum ben. bebeğim makat geliş salı günü gel yatışını yaparım ya o gün yada çarşamba alırım sezeryane dedi. Makat geliş zaten bebeğim bu kadar bekletmesi normal mi 39+4 de alırım diyor bu arada devlet hastanesi takipliyim dün ki kontrolde de suyumun fazla olduğunu söyledi riskliymis risk var ise neden bekletiyor kalp atışlarını begenmediğini soyledi nst istedi soru soruyorum geçiştiriyor bu devletteki doktorların tavrı gerçekten sıktı artık.