can48 dogumhaneye yonlendirmedimi acılman varmı ona bakılır su olup olmadıgına dair bi test yapılıp anlasılabilirdi bas agrısı yasamadım ama yatısım yapıldıgında kusma yasadım hatta ebe cok normal kusman rahim acıldıkca kusman olur demisti bel ve karın agrısı stn dogum belirtisi kadın dogum acili varsa oraya git bence