Devlette 2 kere detaylı ultrason yaptırdım 19 ve 23. Haftalarımda renkli değildi gayet sağlıklı ama yüzünü hiç görmedim özelde detaylı değilde normal muayeneye gidersem renkli ultrason yapıyorlar mı çok keyfi birşey farkındayım ama tüm ultrason görüntülerini saklıyorum güzel anılar biriktirmek istiyorum :)