altayimmm25 canim ben henüz doğum yapmadım ama az kaldı. Şuan bile rüyalarım o kadar gerçekçi ki herşeye agliyorum. Doktor lohusa döneminde depresyona girebilir çoğu kadın dedi. Oda süt hormonları sebebi ile oluyormuş.. bunlara hazırlıkli olmamiz için söyledi. O yüzden düşüncelerin gerçek değil. İstersen pskolojik destek al. Bebeğinle ilgilen. Geçecek bu durum 🌸