Eso1616 Muayene gittim 37+4 haftadayım 39.haftada acıklıga bakalım baslatalım dedi yani acıklıga bakıp tetikleyecek sanırım bunu yasayan var mı?Suni sancı cokta istemiyorum.
Edizhr Eso1616 eğer ilk doğumsa bence beklemeli acele etmeye gerek yok bebek Zaten geleceği vakti bilir eğer normal olacaksa yoksa zaten doğumu baslatsada olmayacaksa olmaz
Eso1616 Edizhr ya evet ilk dogumum beklemek istemşyor pek bunu söyleyeyim o zaman ben doğal gelsin istiyorum
Edizhr Eso1616 tabiki akışına bırakmak istiyorum hocam deyin sonuçta o kadar para veriyorsun ağrın sancin olmadan niye vakti varken suni alasın ki canım sen konuş doktorunla