Hamileliğin başından beri aynı durumdayım. Bazı günler gerçekten deliriyorum ağrıdan. Ben başa bağlanan buz bandanalardan aldım en azından anlık iyi geliyor. Kan hacmi 2 katına çıktığı için basınç oluyormuş galiba. Çok çok bol su içmek lazım rahatlatıyor beni. Migrenim var uzun süre açlıkta bende ağrı yapıyor ona da dikkat etmek gerek. Tansiyonunuz artıyor ya da düşüyorsa mutlaka ona da baktırın 🙏🏼 mecbur bu arada ben de nadiren parol alıyorum ama çoğu zaman çekiyorum:((((