beyzanuru Doktora guttım 36+1 gunluguz doktor 9 santım suyun kalmıs artık azalma olur normel dedı benım gıbı yasayan var mı sızce kac haftaya kadar gelir doktorum tahmınde bulunmadı heran hersey olabılır dedı ama yaşayanlar varsa bılgı verırse sevınırım
vanilya_kokusu_ beyzanuru beyzanuru bişey diyeyim mi ilk gebelikte 28 de suyum azaldı 41 de doğurdum 🫣😂
fatmayt Merhaba benim 36+0da 8 santimken haftaya dogumu baslatiriz dedi ama ben sancilandim suyum da azaldi 5 cm olunca doguma aldi 36+4 te
beyzanuru fatmayt peki siz ve benegşniz saglıklı degıl mı kuveze yatma oldu mu ben doktoruma sordum tahmını ne zaman olur dogum dıye bebege baglı suya baglı suan bısey derım bır gunde suyun daha cok azalmıs olabılır dedi oyuzden her hafta cagırıypruz dedı
beyzanuru vanilya_kokusu_ o haftalarda su azalması olabılıyomus ama suyunu cogalta bılıyomussun doktorum bana ne kadar cok su ıcersen ıc cogalma olmaz artık bebek dış dunyaya hazırlıyo kendısını dedı ama tabı suyunu içmeyide aksatma dedı
fatmayt beyzanuru evet ikimizde iyiyiz kuvez olmadi 2500 kg dogdu. Ilk sancilaninca ciğer gelistirici de yapti doktor
vanilya_kokusu_ beyzanuru benimde hiç çoğalmadi doğum esnasında doktor hiç suyun kalmamış dedi yani onlar bana gün vermiyordu bebek makatt gelişi di zaten normal doğum olmaz di sancım geldi gittim hastaneye yoksa Allah korusun kimbilir ne olacaktı 🤦🏻