mavi123_ hareket etmek olarak diyorsanız hayır zararı yok, ben sporda çok daha zorlayıcı hareketler yapıyorum. Kimyasala maruz kalmak açısından diyorsanız evet solumak temas etmek zararlı. domestos vb kullanacaksanız bir başkası yapmalı. Ben kimyasal solumamak için yağçöz porçöz domestos kullanılacaksa eşime yaptırıyorum özellikle asla yaklaşmıyorum. Arada elde bulaşık yıkamam gerektiğinde bulaşık eldiveni kullanıyorum, çünkü 15-20 dk deterjana ellerim maruz kalıyor.