Revannn 29 haftalık ikiz gebeyim boyle adet sancısı gibi sancım var normal mi dün doktordan geldim bi sıkıntı yok dedi ciğer geliştirici iğnede vurduk ondan mı nedendir😔
Rfrf 34+3 olduk biz. Revannn 34+3 olduk biz. Yanıltmak istemediğim için yazmadım çünkü en doğrusu doktora danışmak. Ama Doğum sancısı adet sancısından farklı olarak daha saplanmalı bir ağrı oluyor ve düzenli aralıklarla gelip gidiyor.5-10 dk da bir gibi.
Revannn Rfrf yok canım aralıklarla değil ara ara 1 de bir falan bazende daha uzun süre sonra oluyor şimdi 34 haftaya kadar böyle mi olacak 🤦🏻♀️☹️
Glcnhsyn Rfrf bende bu sancılar rahimi doğuma hazırlayan sancılar diye biliyorum bende 34 deym bendede ara ara oluyo yalanci sancı gibi bse adet sancisida heralde
Rfrf Revannn benim küçük bir oğlum var o beni çok yoruyor ve dinlenme şansım pek olmuyor bu yüzden daha çok ağrılarımın sebebi. Ama dinlendikçe genelde geçen ağrılar bunlar. Dinlenme şansın varsa sorun etme bence geçer.
Rfrf Glcnhsyn evet dediğiniz gibi Rahmi Doğuma hazırlayan sancılar bunlar. O yüzden yalancı sancı deniyor heralde.