Ozzz41 Mucizem_63 bende öyleyim özellikle çok fazla ayakta kaldığımda ve uzun süre yürüdüğümde kasıklarımda ağrı oluyor 24. Haftadayım bende
annelikyolculugumm Magnezyum + maden suyu ama yine de 3.aydan beri geçmiyor ilk zaman rahim genisliyordu şimdi doğuma hazırlanıyor hep bir bahanesi var 8 aylık olduk 🥲 geceleri wc kalkarken ağlayarak kalkıyorum çoğu zaman
annelikyolculugumm Mucizem_63 evet zaten 24.haftadan beri sancı çekiyorum nstde de çıkıyor ama kasık ağrısı ve sancı başka kasık ağrısında bacaklarımı açamıyorum 😭