duygunurs Merhaba. 4 haftalik gebeyim tsh degerim 0.01 çıktı. Doktorum sakıncalı dedi sıra buldum ama Çarşamba günü gideceğim. Çok kötü oldum korkuyorum daha önce basina gelen var mi? İnternette çok kötü şeyler yaziyor lutfen yardımcı olur musunuz 😞
Deniiibayyy duygunurs tsh benimde aynıydı gebeyken şimdi onun tedavisiyle uğraşıyorum. Ölü doğum yaptım ama onunla ilgisi yok şimdi hamile değilken tedavisini yaptırmaya çalışıyorum. Tsh önemli ama t3 t4 değeriniz iyiyse çok korkulacak birşey yok. Birde vücudunuzun antikor üretip üretmediğine bakıcaklar. O da 10 günde çıkıyor. Üzülmeyin gebelikte de gerekli durumlarda bunun için ilaç kullanabiliyorsunuz
haticenisa duygunurs benimde aynı değer korkma ilaç kullanıyorsun. Benim doktorum bana yüksek çıkması riskli düşük çıkması daha iyi dedi hap ile düzelir dedi
haticenisa duygunurs endokrine gittim oda önemli olan t4 dedi bebeğe geçen hormon. Tsh ilk aylar böyle olur düzelir dedi ilk endokrine gitseydim belki bende kullanmazdım ilaç 3 dozdan 1 e düşürdü çarşamba randevum var bidaha test yapıp ona göre hapı bırakacağım.