User234566 Selam kızlar 39+2 haftalık gebeyim doktor 40da çağırdı o zamana kadar doğurmazsam 🤐 Devlet hastanelerinde kaçıncı haftaya kadar bekliyorlar 40a kadar doğmazsa ne yapıyorlar ilk gebeliğim bilgisi olan yazabilir mi? 🥲
nidosh User234566 41de suni sancı ancak veriyorlar 40+3 tüm o zamana kadar müdahalede etmediler. Haftaya kadar bekleyecekti.
Meralinmucizesi User234566 şu anda 37+0 38 haftada çağırdı Çarşamba günü gittiğimde rahim yumusamis dedi bakalım ne zmn gelecek
ozlem889 User234566 bu doktor ve bebeğin durumuyla değişen bişey bazısı 42 ye kadar beklıyo bazısı 40 da direk alma niyetinde oluyo
ikincibahar_08 Bir sıkıntı yoksa 41. Haftaya kadar bile bekliyorlar sonra suni sancı ile dogumu başlatıyorlar canım