Merhaba 2 hafta önce gebelikt testi yaptım çift çizgi çıktı biraz silikti ben hissediyordum zaten uygulamaya göre 5 hafta gösteriyor henüz kan testi de yaptırmadım korkularım var kalp atışı ne zaman net olarak belli olur ona göre gitmek istiyorum aslında şimdi gidipte kalp atışı duyamazsam kötü olurum biliyorum