Cerenonur Şu an gebeliğimin 18.haftasındayım 20.haftada renkli ultrason çektiricem. Normalde özele gidiyorum ama detaylı ultrason için devlete gidicem randevu alıp gitmem yeterli mi bilgisi olan var mı acaba? Hiç devlette kontrole gitmedim hamilelik boyunca
3boysmom Cerenonur önce kadın doğuma gitmen gerekiyor canım o perinatoloji için bölüm açacak ondan sonra randevu alabiliyorsun. perinatoloji için geldim sistemden açabilirmisiniz dersin. ben öyle yapmıştım
tonymontana Cerenonur renkli ultrason ve detayli ultrason (fetal anomali taramasi) ayni sey degildir hamileligin en onemli taramasidir cihazlar cok farklidir ben ozel bir klinikte detayli ultrasona gitmisti 20 ve 30. haftada 2 kere devleti hic bilmiyorum ama randevu bulmak zor oluyormus sanirim emin degilim
Aysgllarkn Cerenonur canım detaylı ultrason için pek de kolay tandecu alınmıyor, kadın doğum doktoru yönlendirir seni
3boysmom Cerenonur zor alınıyor balım. ne kadar erken gidip kayıt açtırırsan daha iyi. erkenden bakmaya başla ki anca buluyorsun zaten
Cerenonur tonymontana aslında özele gidecektim ama gittiğim hastane de gelen uzman 80 kilo üzerine bakmıyormuş önerdiğiniz bi özel hastane var mı acaba