İlk oğlumda doğumdan bir gün öncesinde vurulmuştum okspar iğneyi doktor farklı şuan 2. Bebeğimi Allah nasip ederse kucağıma alacağım bu dr da bir gün öncesinde vurulma dedi yani Salı doğumum var pazartesi vurulma en son pazar günü vur iğneni dedi sizin nasıl oldu tedirginim son dakika birşey olmasından.