Daisyy000 Nilay2766 Normal klasik ikea olani oneriyorlar ama ben iyi ki onu almamışım diyorum. Oğlum 26 aylık en başından beridir bunu kullanıyorum. Ağır sağlam bir model. Eğer klasik ikea modeli alsaydım oğlum yüksek ihtimal 40 defa düşmüştü. Ben sağlam olanlardan alinmasi taraftarıyım. Üzerinde gönül rahatlığıyla bırakıp WC’ye yada başka biyere gidebiliyorum.
zynpknt Nilay2766 kiwi koala model almayı düşünüyorum sonra masası çıkıp normal bizle masada da oturabilir klsik modeller pek güvenli gelmiyor bana
sevhalya zynpknt bizim de o model kızım 2 buçuk yaşında hala kullaniyoruz ve sağlam kendini atması vs yok kademeleri olduğu için bazen kendi çıkıp iniyor ben memnunum
nidosh Nilay2766 ikea antilop kesinlikle harika. Yıkama temizlik çok kolay koltuğunda deri olanları tercih etmeyin. Hantal olanları da tercih etmeyin. Başta gaza gelip 2-3. Bin bir şey alacaktım sonra arkadaş önerdi kiradan bin liranın altında aldım bu modeli. Trendyolda ayaklıkları da oluyor. 27 aylık daha baya kullanır kızım çok memnunum
Nihan87 Chicco almıştım birsürü para verip, sonrasında ikea aldım çok da memnun olarak kullandım, ikincide macera aramadan ikea alacağım