Merhaba güzel annlerim anne adaylarım sizden Allah rızası için dua istiyorum
Yarın anneme pet cekilecek Ocak ayında zatürre geçirdi annem 15 gün hastanede yatı şimdi tekrardan hastalanınca doktor tmografi çekince aynı yerde hala leke var dedi ve kötü şeylerden şüpheleniyorum dedi annem şeker hastası ve çok enfeksiyonun vardı onları şimdi düzene katılar yarın pet filmini çekecekler bide engeli bir abim var Allah rızası için dua edermisiniz hasta olan abimin yüzü suyu hürmetine rabbim sonuçlarını temiz çıkarsın evine gelsin çok zor durumdayim annemden başka kimsemiz yok sizden dua ve Yasin okuyabilen varsa okur mu şimdiden çok teşekkür ederim