Dun aksamdan beri asiri bir bel agrisi var ve surekli karnim sertlesiyor yatip uzansam bile artik baski hissetmeye basladim. Dun hatta bir kere kustum agridan bebek hareket ediyor hissediyorum ama belimde gecmeyen bir agri var ve karnimdaki kasilmalar baya artti ne yapmaliyim sizce? Aynisini yasayan var mi?