sinemmmmmmmmmmm Kizlar her ay düzenli adet olurum ama gebe kalamiyorum doktor inci dizilimi olduğunu söyledi söyledi benim gibi olup gebe kalan var mı hangi takviyeleri kullanmalıyım
babygirl02 sinemmmmmmmmmmm bende sizin gibiydim hersey normal adetlerim düzenli ama gebe kalamıyordum 2 buçuk sene sonra kendiliğinden oldu
Denizz44 sinemmmmmmmmmmm Bendede sadece görünümü var sıralı şekilde adetlerim düzenlidir ama ona rağmen gebe kalmayı zorlaştırıyor diyete başladım yürüyüşe öyle kontrol altına almaya çalışıyorum