Minikmucizem58 ikili testlere asla güvenme derim ben 2 li yaptırdım sınırda risk var dediler trisomy21 riski sınırda çıktı 3 lü yaptım ona da aynısını dediler kimisi risk yok dedi kimisi var risk yok diyen daha sonra risk var dedi amniyosentez istediler yaptırmadım ama inan o haftalarda kafayı yedik eşimle en son fetal Dna yaptırdık çok şükür hiçbir sıkıntı çıkmadı 2li 3-4 lü testlerle kafanızı bulandırmayın doğruluk oranı düşük imkanın varsa fetal dna yaptır hamileliğini zehir etme derim canım umarım bir sıkıntı yoktur