2kizannesi30 Molfix mavi paket birkaç kere kullandım çok iyiydi ama daha sonra yeni serisi çıktı sanırım sızdırma yapmaya başladı. Premium çok güzeldi ama onda da kötü koku sorunu yaşadık. Hatta kidste post açmıştım fotoğraflı 3 numara mavi paket Molfix ikisi de farklıydı 😄🤦🏻♀️
Şuan Molfix pure soft kullanıyorum çok memnunum.