sevgidolubiranne baby0707 ben Koray hoca da devam ediyorum siz etmeyecek misiniz Srphll1 Koray hoca kendine muayenehane açtı başka bi hastane ile de anlaşma yapıp doğumları orda yaptıracakmış
asdfghjrc Yıldız şubesi için op.dr. Elif eryılmaz Topçular şubesi için op.dr. Mustafa sağlam İkiside gerçekten işinde çok iyi ve gerçekten sabırla yaklaşıyorlar baby0707
Evaska baby0707 benim doktorum da Koray bey , hastane personeli dr Kübra Yazkanı tavsiye etti. Yarın randevum var. Topçular şubesinde Mustafa Sağlam hocayı öneriyorlar bir de fakat 2 haftadan önce randevu bulmak imkansız. O kadar zamanım kalmadı benim
asdfghjrc sevgidolubiranne son ana kadar beklenmedik bir komplikasyon gelişmezse istediğiniz şekilde doğum yapmanız için ellerinden geleni yapıyorlar. Ama beklenmedik durumlar olursa sizin bebeğin sağlığı için doğru kararı verecektir.
sevgidolubiranne asdfghjrc benim doktorum Koray beydi oda hastaneden ayrıldı doğuma da az kaldı ne yapcam bilemiyorum
asdfghjrc sevgidolubiranne Elif hocayı şehir hastanesinden bu yana takip ediyorum, gece gündüz ne zaman bir sorum olsa cevap verdi ilgilendi. Şans verebilirsiniz bence. Kaldı ki eşide çok başarılı bir çocuk doktoru bebeğim doğunca ona götüreceğim
sevgidolubiranne asdfghjrc evet öyle ama yine de insan tedirgin oluyor son günlerde böyle olmasa çok iyiydi daha öncesinde olsa daha iyi olurdu
asdfghjrc sevgidolubiranne çok haklısın arkadaşımda sizin doktorunuza gidiyor oda aynı şekilde ne yapacağım diyor ama hızlıca karar vermeniz gerekiyor zaman kısıtlı
whitee00 sevgidolubiranne Koray hoca takipli hastaları için bir kolaylık sağlamıyor mu? Mesela aynı fiyattan devam etme gibi?
Evaska mickey özel sigortayla gittiğim icin 50 tl ödüyorum sadece. Sgklilar icin olanı bilmiyorum maalesef