enasill bence dişçiye git benim hamileliğin başlarında diş etim kanıyordu doktorum gargara vermişti geçmezse dişçiye git baksın eğer enfeksiyon varsa antibiyotik başlasın, enfeksiyonu sevmeyiz hamilelikte bebeğe geçme durumu var demişti. Tuzlu suyla gargara yaptım günde 3 kez düzeldi benimki geçmeseydi dişçime gidecektim