Catperson gzeminn Sağlıkla kucağına alırsın inşallah minnoşu 🙏 Sürekli aklımdasınız, buraya kadar bekleyebildi galiba bebek🙏
Byza124255 gzeminn Allah’ım size bağlasın kuveze girdi mi veya kaç kilo doğdu acaba benim ölü doğumum vardi sezaryanla alinmisti smdi doktor 36+2 36+3 gibi alacakta endişeli biraz doktorumuz sormak istedim o yüzden size :)
gzeminn İyiyz sukur yanimda bebegim . Allab razi olsun kizlar . Sancim vardi megersem eski sezeryan yerime dayanmis cocuk ondan durmamis