Merhaba herkese geçen ay rahim filmi çektirmiştim eylülün 4 ve 5inde ovülasyonda pik gördüm değerlendirdim regl gecikmemin 3.günündeyim bugün predictor erken gebelik testinde silik çizgiyle pozitif gördüm kan verdim 21,22 çıktı sonucum ama endişeliyim 3 gün gecikmeyle bu kadar düşük bir sonuç normal mi acaba?