melisagundogd Bu ikinci hamileligim ilk hamileliğimde kalp çarpıntısı nefes darlığı yaşamadım ama şuan 6 haftalık hamileyim kalbim hızlı atıyor nefesim gidiyor neden acaba
vanilya_kokusu_ melisagundogd şimdi bende öyle bir post açmak için geldim kafayı yemek üzereyim çarpıntım aşırı var durmuyor oturduğum zaman tek duruyo ayağa kalkınca başlıyor Allah’ım ya 🥺 korkuyorum doktor normal diyo ama niye azalmıyor 13 haftalık benim hiç bir iş yapamıyorum
[silindi] melisagundogd bendede öyle oluyor normalde herhangibir hastalığım filan yok ama konuşurken filan böyle nefesim kesiliyor sanırım normal
babygirl02 melisagundogd kansızlıkta nefes darlığı yapar bende de var Salı günü detaylı ultrason günüm doktoruma sorucam bende
cylnboran04 melisagundogd bende O haftalarda basladi hala yasiyorum doktora sordum normal dio gogus doktoruna gidecem