Ebruli5001 Arkadaşlar merhaba 13+4 günlük gebeyim ikili taramayı kaçırdım doktor dörtlü tarama istedi 3 hafta sonra 16.haftada yani. İkili ve dörtlü arasındaki fark nedir ? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim